Léčebné kódy - Jak se zbavit zabijáka jménem stres





Léčebné kódy

 
Říká se, že tonoucí se stébla chytá. Nezbývá mi než souhlasit. Někdy v životě prostě nastanou situace, kdy dáme zavděk každou radou, zejména, když lékařské prognózy nejsou zrovna růžové nebo už máme prostě pocit, že jsme zkusili všechno možné i nemožné, zvlášť jedná-li se o naše zdraví nebo zdraví našeho blízkého. 



 Kdyby jste mi před pár lety řekli, že do své knihovny plné Irvingů, Virginie Woolf , Dostojevského budu postupně přidávat tituly jako Cesta ke štěstí, Miluj svůj život a další, tak bych si nejspíš poklepala na čelo. Ale jak jsem řekla, když už člověk prostě neví jak si pomoci nebo pomoci blízkým, tak se otevře věcem, které by ho jako alternativy asi jen tak nenapadly. 





Nedávno se ke mně dostala kniha Léčebné kódy od Alexandra Loyda a Dr. Bena Johnsona. Kdybych si už předtím neprošla menší duchovní průpravou, tak bych ji nejspíš ani neotevřela.



 Můj první dojem ze samotného názvu a obalu knihy nebyl nijak valný, ale jak se říká, nesuď knihu podle obalu, tak jsem knihu otevřela a překvapivě jsem ji odložila až po několika hodinách intenzivního čtení.



Pravda je, že zpočátku mé ateistické já, muselo překousnout mnohé odkazy k Bohu a Bibli, ale zvládla jsem to a byla jsem až překvapena s jakou racionalitou je kniha napsaná. To podle mě budí důvěryhodnost pro většinu nevěřících Tomašů jako jsem já. Biblické odkazy jsou pochopitelné, protože jeden z autorů Alexander Loyd je původně kněz. O psychologii a zdravou výživu se začal zajímat až poté, co jeho žena začala trpět depresemi. Léčebné kódy byly objeveny roku 2001, takže jsou stále ještě v plenkách, ale exaktní testy prokazují jasné výsledky.



Jejich teorie se zaměřuje na příčinu problémů ne na symptomy. Léčením symptomů se zabývají interní doktoři, kteří nám napíšou léky ke zmírnění symptomů-bolest hlavy atd., ale neřeší původní příčinu. Četli jste si někdy příbalové letáky a nežádoucí účinky léků co nám ve vteřině doktor předepíše bez nějakého bližšího zkoumání? Pro příklad já sedím s otékající vyrážkou po silném Penicilinu. 



Hádám, že když si položíme všichni otázku, co je ta původní příčina onemocnění, tak krátce přijdeme na správnou odpověď. Dnes už není žádným tajemstvím, že za více než 90 % procent i závažných onemocnění může právě psychický stres. Podle mě je stres obecně velmi podceňovaný. Když vezme v potaz, že stres je opravdu to, co nám nejvíc ubližuje, tak tím je teorie autorů Lečebných kódů o to logičtější. Říkají, jak už víme, že příčinou většiny onemocnění je stres. Když odstráníme stres, dáme prostor imunitnímu systému, aby fungoval, tak jak má a bránil nás před nemocemi. To davá smysl, no ne? 



 A teď jeden zajímavý příklad. Velice inteligentní žena pracující na Wall Street, která si sama sabotovala vědomě i nevědomě vlastní úspěch a to kvůli příhodě z dětství, kdy ji maminka odepřela nanuk, protože ještě neobědvala, její sestra ho ale dostala, protože už měla po jídle. Zdánlivě prostá situace, ale této ženě způsobila trauma a bránila ji ve vztazích k sobě samé a ostatním. Proto autoři považují za důležité, abychom se zbavili negativních vzpomínek, tzv. destruktivních buněčných vzpomínek, které nám způsobují psychický stres v přítomnosti. 



 To mě přivádí k dalšímu zajímavému zjištění, na které testováním autoři přišli. Devět lidi z deseti, jsou přesvědčení, že nežijí stresovým životem nebo se necítí být ve stresu, ale podle výsledků mají velice vysokou hladinu toho nevědomého, nebezpečného stresu. Tím se stává ještě zákeřnější. Lidé si to neuvědomují a přitom ho v sobě někde hluboko mají. Je to přesně ten typ stresu, který vyvolává závažné onemocnění. Zrovna dneska jsem toto znovuobjevení významu stresu aplikovala na výsledky svého bratra. Před několika měsíci mu byla diagnostikována chronická leukémie. Před touto diagnózou měl hodně práce a neslyšela jsem od něj jediné slovo spokojenosti, spíš jsem z něj cítila vyčerpaní a rezignaci. Teď je několik měsíců doma a výsledky testů se zlepšily, takže se nemusí zatím přistoupit k chemoterapii. Opravdu věřím, že to byla taková výhružka organismu, že se něco musí změnit. 



 Ale zpátky ke knize. Samotné léčebné kódy spočívají ve stimulaci 4 léčebných bodů. Je to kořen nosu, ohryzek, čelisti a spánky. Řekla bych, že před procvičováním, by jste si první měli přečíst celou knihu a potom pomaličku zkoušet různé varianty cvičení zaměřené buď na situaci, která Vás trápí nebo zdravotní problém, vše je v knize přesně popsáno. Cvičení má za úkol odbourat stres z destruktivní vzpomínky, nastartování imunitního systému a eliminaci nebo úplného vymizení symptomů. Tato metoda Vám může jedině pomoci. Třeba přicházíme o příležitost jak si pomoci od chmur, pocitů méněcennosti, vztahových problémům a z nich rodících se zdravotních problémů. 



 Ať tyto léčebné kódy fungují nebo ne, tak bych jenom chtěla říct, že každopádně nestojí za to se stresovat maličkostmi. Pokud nás v mysli něco stále pronásleduje, nebo nás denně něco stresuje, tak identifikujte co to je a zbavte se toho. Není nic dražšího než naše zdraví. 



Sice nevěřím v Boha, ale věřím v sílu pozitivního myšlení.








0 komentářů:

Okomentovat