Konec kvalitního digitálního obsahu v Čechách?


Bylo, nebylo…Možná by tedy bylo lepší, kdyby nebylo,ale každopádně se v  jednom velkém jezeře světa reklamek a produkcí vylíhlo několik zlých záškodníků,kteří začali nepromyšleně kalit čistou vodu plnou raků.Teď se zdá, že v zamořené vodě všichni pomalu zemřou a malé čudly se budou smát až jim budou bublinky od úst vycházet, teda do té doby než zamořená voda dostane i je. Potíž je v tom,že čudly nemaji tolika zkušeností jako raci a větší ryby. Čudly jsou pohodové a přes růžové brýle nevidí jedy, kterým vodu vědomky či nevědomky moří. Sami přece ve  stejné vodě plavou, takže se je negativní dopad chtě nechtě týká. Nezkušené čudly  to ovšem zatím nechtějí vidět. 
  Začíná to studiem ártové školy a intelektualním klabosením u piva. Zanedlouho studium končí a s tím přichází i otázka co dál. Pocházi-li čudla z dobrých poměrů, dostane jako výbavu do světa nějaké to technické vybavení v hodnotě hromádky zlata a pár perlových náhrdelniků. “Tak a můžu se pustit do práce”, říká si čudla,nevědoma si ceny své práce a práce ostatních. Čudla chvíli přemýšlí, jak se taková práce hledá až se nakonec chytne do sociální sítě. To je osudový okamžik,který ohrozí všechny ryby v jezeře. Čudla chce pracovat,ale neví, jakou má práce hodnotu- štastná čudla má už veškeré vybavení od rodičů a zadarmo, tak ji postačí pár stříbrňáků na pivo. Bohužel čas běží a voda se kalí. Otázka je, jestli nad tímto EkoNomickým problémem přemýšlejí i klienti často kývající na nejnižší ceny bez ohledu na budoucnost celého digitálního průmyslu a hlavně jeho kvalitu.

1 komentářů: